Společnost


4M Pavela s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37653Nedodržení reklamační lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2019, před 4 lety

k.nell@seznam.cz Koňaříková

Znění stížnosti

Dne 18.10.2019 jsem na prodejně 4M elektro Pavela reklamovala dotykový tablet. Vzhledem k tomu, že mě o výsledku reklamace nikdo neinformoval, jsem se dne 20.11.2019 dostavila osobně na prodejnu, kde mi bylo řečeno, že SMS zpráva mi byla poslána. Následně paní prodavačka zjistila, že SMS poslala na jiné tel. c., tudíž mi dala za pravdu, že mě opravdu nikdo neinformoval. Po konzultaci s ČOI jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy, ta ale nebyla prodávajícím převzatá. Zaslala jsem ji proto doporučené poštou na adresu prodejce. Po pár dnech jsem obdržela dopis, kde se prodejce zaštiťuje ČOI - cituji ,,Vaše odstoupení od kupní smlouvy pro nevyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě ze dne 22.11.2019 po konzultaci s ČOI neakceptujeme" , navíc mi prodejce vyhrožuje účtováním skladného , ode dne 4.12.2019, ve výši 50kc/ den .


Produkt

Dotykový tablet Umax VisionBook 8Q plus, bílý


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní částky 1999kc .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému