Počet nahlášených stížností: | 251 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
4.12.2019 mi společnost doručila poničený balík, který převzali do přepravy již 28.11.2019. Při převzetí jsem si poničené krabice bohužel nevšimla, dopravce mě na poškození neupozornil.
Doma jsem obsah rozbalila a zjistila škodu. Jedná se o fotoobraz z vlastní fotografie, který byl objednaný u společnosti Dastax. Kontaktovala jsem po rozbalení ihned dopravce, ten sdělil že se mám obrátit na společnost Dastax.
Společnost Dastax mi reklamaci neuznala. Od smlouvy prý odstoupit nemohu, protože se jedná o zakázkové zboží. Nevím, po kom mám tedy škodu vymáhat? Děkuji
Fotoobraz v hliníkovém rámu na desce gatorfoam
Požaduji doručení nového, nepoškozeného, identického fotoobrazu ve stejných rozměrech, ve stejné kvalitě.
|
Tweet |