Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37663Poničený balík a obsah balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2019, před 4 lety

Renata Kavková

Znění stížnosti

Dobrý den,

4.12.2019 mi společnost doručila poničený balík, který převzali do přepravy již 28.11.2019. Při převzetí jsem si poničené krabice bohužel nevšimla, dopravce mě na poškození neupozornil.
Doma jsem obsah rozbalila a zjistila škodu. Jedná se o fotoobraz z vlastní fotografie, který byl objednaný u společnosti Dastax. Kontaktovala jsem po rozbalení ihned dopravce, ten sdělil že se mám obrátit na společnost Dastax.
Společnost Dastax mi reklamaci neuznala. Od smlouvy prý odstoupit nemohu, protože se jedná o zakázkové zboží. Nevím, po kom mám tedy škodu vymáhat? Děkuji


Produkt

Fotoobraz v hliníkovém rámu na desce gatorfoam


Požadované řešení

Požaduji doručení nového, nepoškozeného, identického fotoobrazu ve stejných rozměrech, ve stejné kvalitě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému