Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:135
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#37702Neuznaná reklamace pro poškození obalu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2019, před 4 lety

Miroslava Krausová

Znění stížnosti

Dne 17.09.2019 mi došla zásilka která jevila známky poškození byla proražená krabice a jelikož převzala zásilku moje matka nebyla poučena že zásilka která jevila známky poškození by se měla vrátit zpět na jelikož zásilka byla těžší než 30kg nevěděla jsem jak ji poslat zpět a proto jsem zakoupila olej a chtěla jsem ji vyzkoušet. Zjistila jsem že je odřený koš a při sečení trávníku začal vnitřní kryt u předního kola vypadavat. Po důkladném prozkoumání jsem došla k názoru že kolečko při přepravě zboží bylo poškozené.Již druhý den jsem psala na firmu GEIS.
Ty mě napsali že se mám obrátit na odesílatele že mají uzavřenou smlouvu o poškození obalu a reklamaci. Poté jsem se spojila s firmou HECHT a zaslala fotky poškozené krabice a poškozeného koše a vyoseného kola. Pan Semerád mi nabídl že mi pošlou jiný koš a kolečko ať si předělám sama. To jsem odmítla s tím že nevím co mohlo být při přepravě poskozeno a tak jsme se domluvili že zajistí odvoz poškozeného zboží a zašlou mi jinou sekačku HECHT.V den kdy měla firma Geis zásilku odvést nikdo nepřijel ačkoliv jsem byla doma. Po týdnu byla sekačka odvezena. Reklamovala jsem u firmy HECHT i Geis.
Pak jsem obdržela zprávu že na sekačce jsem vady a je třeba opravit madla odřeniny na rukojetích vyosená kola a ať se rozhodnu jestli zaplatím 2500 Kč. To jsem odmítla a chtěla jsem důkazy to bylo odmítnuto paní K. která nereagovala na mě dotazy ohledně fotek či jak byla vyřízena reklamace ohledně dodání zboží . Na reklamační protokol napsali, že reklamaci neuznanávaji a přitom vyměnily koš a přední kolečko. Nyní mi poslali zásilku jinou firmou PPL. Já trvala na osobním převzetí zásilky. Uplne jiné jednání.Když jsem zásilku přivezla domu po otevření balíku jsem zjistila že sekačka se nachází v jiné krabici která je menší a zboží jeví známky dalšího poškození, guma která objímá madlo je na třech místech promáčklá. Jak je možné že záruku neuznají a něco opraví?


Požadované řešení

Žádala jsem o výměnu zboží protože nejsem servisní technik a nevím tedy do jaké míry je zboží poškozeno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému