Společnost


Extreme Digital Zrt.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37750Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2019, před 10 měsíci

Dita Pokorná

Znění stížnosti

Dne 9.10. 2019 bylo objednáno zboží- blesk k fotoaparátu, tento byl rychle dodán, ale zjistila jsem že je nekompatibilní s mým aparátem,proto bylo zboží vráceno, byla pořízena fotodokumentace nepoškozeného,pouze rozbaleného zboží a toto vyzvedl kurýr dne 23.10.2019.
A já stále čekám na vrácení peněz, jedná se o částku 1O 388,-minus cena za kurýra. Na e- maily prodejce neodpovídá, zákaznická linka téměř nefunguje, jednou se mi však po 20 minutách čekání podařilo dovolat, prý je reklamace/vrácení zboží uznáno a peníze převedou na účet do týdne. Od tohoto sdělení již uplynuly týdny tři a peníze stále nejsou převedeny, číslo účtu jsem posílala opakovaně emailem, stejně tak žádosto vrácení peněz.
Velmi neseriozní jednání, poslala jsem i formulář na Evropské spotřebitelské centrum. Dalším krokem bude postoupení této záležitosti mému právníkovi.


Produkt

Kruhový blesk Sigma EM-140 DG Macro Canon, , 90066100 8961


Požadované řešení

vrácení peněz za vrácené zboží na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2019 11:20, před 10 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

V obchodních podmínkách e-shopu je uvedena informace, že společnost, se kterou byla uzavřena kupní smlouva, má své sídlo v Maďarsku. Jedná se tedy o maďarský e-shop, který se však zaměřuje na český trh (provozuje e-shop pod českou doménou). V takovém případě se uzavřená kupní smlouva bude řídit českým právním řádem.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:58, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.