Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.12.2019 jsem si založila účet na seznamce be2.cz,jelikož jsem si nepřečeta všechny podmínky,má blbost, zaplatila jsem si i Premium účet na 1 měsíc 156 Kč.Dne 9.12.2019 jsem poslala výpověď e-mailem a bylo mi odepsáno že se ozvou.Tak jsem učinila již 3x a pořád žádná kloudna odpověď.Kartu jsem si zablokovala,ale jak tady čtu tak vyhrozujou písemně atd.Dnes se chystám poslat dopis s výpovědí doporučeně na dodejku.Nevim co víc ještě mohu udělat aby mi zrušili smlouvu.Prosim o radu jak dál postupovat děkuji Romančáková
be2.cz
Tímto pozaduji o okamžité ukončení smluvního vztahu se be2.cz, zrušení automatického prodlužování premioveho členství a vymáhání jakýchkoliv dalších poplatků.
Zároveň pozaduji vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu na jejich stránkách.
|
Tweet |