Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#37797Neuznaná reklamace za "předčasné" ukončení smlouvu s "věrnostním" programem (po 3 letech)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 4 lety

Pavla Fleischerová

Znění stížnosti

Bohužel i já se přidávám k nespokojeným a "věrným" zákazníkům UPC, které se tato společnost snaží podvodným způsobem připravit o tisíce za "předčasné" ukončení smlouvy s "věrnostním programem". Stejně jako ostatní, i já jsem byla informována o tom, že smlouva je na rok a že dostanu slevu, ale už mi nebylo komunikováno, že tato smlouva se automaticky obnovuje se závazkem a že při předčasném ukončení musím doplatit slevu za všechny měsíce za ten rok, kdy jsem ji obdržela. Tato informace mi při sjednání služeb u UPC byla zatajena a stejně tak ji marně hledám na smlouvě, kterou jsem se společností podepsala . Telefonicky mi také nebyla zdělena, protože bych na takovéto absurdní podmínky nikdy nepřistoupila. Jednání UPC je z mého hlediska podvodné: utajování informací, které mohou zákazníka stát mnoho času, nervů a možná i peněz. Odmítám platit za něco, o čem jsem nebyla dostatečně informována. Prosím o pomoc v řešení této nepříjemné situace.


Produkt

UPC smlouva na internetové služby, smlouva 49862321


Požadované řešení

Požaduji uznání reklamace, vynulování poplatku, omluvu od společnosti UPC za plýtvání mého času i energie a ukončení těchto podvodných taktik.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému