Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37906Neochota řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 3 lety

Lenka Šopíková

Znění stížnosti

Dobrý den, na dopravce In Time jsem totálně naštvaná, je absolutně neschopný! V den dodání pošlou sms se tříhodinovým rozmezím dodání a když náhodou se napoprvé nedovolají, označí zásilku jako nedoručitelnou a automaticky ji vrátí na depo. Řidiči se během 5 minut po jeho echu není možné dovolat zpět a i z jeho strany není žádná ochota zkusit zavolat zákazníkovi ještě jednou nebo mu alespoň zvednout telefon! Není to poprvé, co se mi toto u nich stalo! Nebudu přece kvůli jejich neschopnosti a neochotě pořád jen sedět doma u telefonu a čekat. Zlatá PPL nebo ČeskáPošta-s nimi to je radost!!!


Požadované řešení

Řidič by měl volat alespoň dvakrát! Nebo alespoň zvednout telefon a říct, že zda zásilku v ten den ještě doručí či nikoli. A ne hrát mrtvého brouka!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 11:25, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 21:59, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.