Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#38029nezájem o korekci služeb T- mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 4 lety

Michaela Nováková

Znění stížnosti

V Hradci Králové dne 16.12.2019
Věc: STÍŽNOST
Dobrý den, jsem Vaší dlouholetou klientkou – využívala jsem u Vás služby paušál na mobil, později pak TV a Internet.
Od 1.8.2019 jsem se přestěhovala v Hradci Králové. Na původní adrese vše fungovalo bez problémů, ale na nové adrese Vaše služba TV a Internet přestala korektně pracovat- Internet byl pomalý, u TV se zasekával obraz atd.
Po návštěvě kamenné pobočky T- mobile ,Chelčického 733/28 v HK, kde jsem oznámila změnu adresy, přijel na novou adresu externí technik T- mobile, který se zde snažil cca 3 hodiny Vaše služby TV a Internet zprovoznit. Služba však nebyla funkční- dle jeho odborného názoru zde není dostatečně SILNÝ signál T- mobile a tudíž služba nemůže NIKDY FUNGOVAT KOREKTNĚ na 100% !!!
Technik odcházel s tím, že není problém službu TV a Internet kdykoli u Vás zrušit BEZ SANKCÍ , protože se jedná o technický problém, který nelze vyřešit!
Na základě této informace jsem se rozhodla službu TV a Internet u Vás zrušit, již cca 6 týdnů tuto službu nevyužívám, router je odpojený!
Již několikrát jsem navštívila pobočku T- mobile v Chelčického ulici, kde mi bylo řečeno, ať tento problém vyřeším s operátorem T- mobile, operátor mi řekl, ať TO vyřeším na pobočce a tak pořád dokola.
Dále mi telefonoval jiný technik T- mobile, který sem odmítl přijet, pouze v případě, že uhradím výjezd 2.500 Kč, což odmítám!
Dále po mě požadoval, ať si opět zajdu na pobočku, kde si mám vyzvednout nový router, ten si doma sama zapojit a pokusit se tím problém vyřešit ???!!! Toto kategoricky odmítám!
Souhrnem mohu říct, že nikoho, s kým jsem jednala ABSOLUTNĚ NEZAJÍMÁ fakt, že tato služba nefunguje a nechci ji proto využívat! Pouze uplynul další měsíc, kdy mi dnes přišlo nové vyúčtování na 1.732, 46 Kč. Tuto částku zaplatit odmítám , žádám o nové vyúčtování, kdy uhradím pouze za fungující službu, tedy paušál za mobil.
Tímto Vás zároveň VYZÍVÁM k okamžité nápravě a vyřešení dané situace, jinak jsem nucena se obrátit na ČOI, která můj podnět jistě řešit bude, toto však není nutné!
Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti .


Požadované řešení

Zrušit nefunkční službu, vrátit neoprávněné zálohy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému