Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3810Sluchatka MONSTER BEATS BY DR.DRE

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2014, před 8 lety

Demis Dyma

Znění stížnosti

Poslal jsem sluchatka na druhou reklamaci odeslano: 29.4.2014.

Po tydnu jsem napsal panovi jak dlouho u nej trva reklamace a odpovedel me 30dnu....

Takze od 5.5.2014 jsem od nej nedostal odpoved a ted jsem se vratil po dovolene a zjistim ze mobil ma vypnuty .....

Kdyby jste nekdo mel nejaky info onem nebo nejaky novinky prosim piste mi na email: ausdemis@gmail.com



Dekuji a good luck..... :)


P.S: jedno sluchatko prestalo hrat.....


Produkt

Sluchatka


Požadované řešení

Resit bych to chtel tak aby me byli penize navraceni zpet na ucet!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 13:37, před 8 lety

Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví prodávajícímu povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě marného uplynutí této lhůty, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 13:33, před 7 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se strany sporu rozhodly nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.