Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#38188Nedostatečná hygiena při výdeji potravin v sekci uzenin - pobočka GLOBUS Čakovice, Praha 9

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2019, před rokem

David Humlhanz

Znění stížnosti

V provozovně GLOBUS Praha 9 Čakovice se opakuje velký nešvar v sekci uzenin, který je umístěn mimo hlavní nákupní zónu (v pochozí části vestibulu - takzvaný rychlí prodej uzenin společnosti GLÓBUS). Při výdeji teplých produktů (sekaná v housce či párek v rohlíku), ale i při výdeji studených uzenin typu salamů či jiných výrobků někteří zaměstnanci úseku uzenin nepoužívají při manipulaci s potravinami ochranné rukavice a berou veškeré potraviny do holých rukou což je z hlediska hygieny nepřípustné. Několikrát jsem upozorňoval některé pracovnice, aby rukavice používali zejména jednu pracovnici (blonďatou korpulentní paní), která má evidentně zdravotní problémy (zažloutlé nehty, možná s mykózou, která se často škrábe po těle a na hlavě). Již 3x jsem na špatné návyky procovnice upozorňoval vedoucího směny uzenin (ten údajně poučil dotčené procovnice, avšak poučení jak se zdá nemělo nápravný efekt), stav je tak neměnný. Doporučuji všem dotčeným kontrolním procovníkům, aby si někdy stoupnout do fronty jako klasický zákazník a prověřili tuto šílenou skutečnost. Za svoji osobu již v tomto úseku nenakupuji.

Závěrem jako perličku uvádím, že dotčená pracovnice se vždy ohání tím, že má zdravotní průkaz. Ten však nemá nic společného s tím, že je paní prostě čuně a dělá ostudu společnosti GLOBUS a vystavuje všechny zákazníky potencionální nákaze při neustálém porušování hygienických předpisů.


Produkt

Vydej uzenin GLOBUS ČAKOVICE PRAHA 9


Požadované řešení

Náprava stavu, kontrola pracovníků obsluhy uzenin a dodržování hygieny při vydávání potravin zákazníkům.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2019 08:18, před rokem

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 22:16, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.