Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 21.5.2013 jsem přes internet zakoupila tel.Asha 311.Telefon se zasekává,nereagují ikony,zasekávají se emaily míchají se sms od různých odesílatelů.K tomu teď přibylo to,že mě sms,kterou někdo zašle ráno přijde třeba za 3 hodiny a k tomu se mě nemohou lidé dovolat jsem nedostupná ,přesto,že jsem na signálu dokonce se,už i vypíná sám,počasí nefunguje,internet ukazuje chyba spouštění,představení tel.nefunguje..Podala jsem 3 reklamace na stejnou věc a mám smůlu peníze mi nevrátí nový nedají takže co?První oprava 9.12.2013,druhá 21.3.2014,třetí 15.5.2014.Vše bez závad dokonce jsem donutila pracovníka reklamací ,aby ho vyzkoušel a uznal,že ikony nereagují.Poslední přehrání jak mi bylo tvrzeno asi neproběhlo ´jak mi bylo tvrzeno byly tam sms ,které by tam být neměli pokud ho někdo přehrál.Tak si říkám kolik závad musí ještě mít .Také pracuji 23.let v obchodě,ale toto vůči zákazníkovi jsem ještě nezažila.Věřte,že si u této společnosti nic nekoupím.
Ráda bych peníze popřípadě nový kus netrvám na barvě červená.Hlavně,už nějaké než,že závada se neprojevila jsem z toho,už zoufalá.
|
Tweet |