Počet nahlášených stížností: | 523 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, společnost mi účtuje poplatky z platební karty, strhává si je sama, už od 30.4.2019, nevím jak a kde se s nimi spojit, zač to je, žádný potvrzující email o platbě nemám ani jsem nikde nezadala, netuším ani oč se jedná, k dnešnímu dni uhrazeno skoro 5 tisíc, můžete mi prosím poradit, pomoci? Dnes jsem kontrolovala výpis z účtu a nestačila jsem se divit kolik měsíců odchází platba ( ano, moje chyba ), volala jsem na info linku do KB, a.s. kde mi pán řekl,že se jedná o seznamku, na můj dotaz, že bych zrušila platební kartu mi sdělil, že by se platba stejně dlužila a že musím poslat výpověď...ale komu a kam? Jakým způsobem?
Jsem z toho nešťastná, moc děkuji za radu.
výpověď, rada jak postupovat dále
|
Tweet |