Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#38300. T-mobil honba za smlouvami a spokojenost zákazníků je nezajímá.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2019, před 4 lety

Samuel Valocky

Znění stížnosti

9. srpna 2019 jsem se šel zeptat do T-Mobil Pardubice jelikož mi za dva měsíce bude končit smlouva a informovat se na Magnetu 1. Pracovnice pobočky P. M. (jméno viz referenční údaje) byla hned aktivní a jelikož jsem tam byl s přítelkyní tak nás hned ukecala na smlouvu ale jelikož já jí měl na IČO (že na IČO to nejde) tak sepsala smlouvu na přítelkyni a jak to bude krásné a že budeme málo platit (mám internet vzduchem,mobil a televizi). Opak je pravdou už 4 měsíce trvá nejistota a zmatek ve vyúčtovaní a platím více jak před tou rošádou co udělala P. M. v T- mobilu. Ještě jsem dostal upomínku že neplatím dle smlouvy a reklamace byla kladně vyřešena i když mi hrozili pokutou, číslo reklamace je 1-101035356824. Návštěv jsme absolvovali a si 3 x nebo 4 x a nespočet mailů a jenom samé sliby vytáčky, ještě mě řekla že tu smlouvu na IČO musíme nechat doběhnout a že pak bude lepší abych změnil internet vzduchem na po síti a že bude zase sleva a že technik přijede 28.11.2019 za 14 dní. Technik přijel okukoval to a odjel po dalším týdnu mlčení jsem se zase rozjel do Pardubic. Slečna zjišťovala co je s technikem že nedal nic vědět a stále nic, slibuje a skutek žádný, nepořádek ve vyúčtování stále stejný, moje faktury jsou psané na přítelkyni (mobil) a ostatní služby u mě a dokonce já platím za dvě televize ale používám jednu. Při další návštěvě (13.12.) jsem chtěl mluvit manažerem prodejny a vše jsme vysvětlili a tak něco málo předělal s fakturami a zjišťoval jak je to s tím technikem na ten internet po kabelu, tak prý 27.12.2019 od 8 hod do 10 hod a to je dnes a tak čekám. Je již 11 hod a stále nikdo a ticho po pěšině. Tak se mi zdá že v T-mobilu to je honba za smlouvami a ne boj o spokojeného zákazníka, já jsem u této společnosti už 22 let (9.12.197) a toto co se mi stalo je vrchol a zvažuji o jiné společnosti. Míra trpělivosti přetekla.Já podnikám a takto přistupovat ke svým zákazníkům tak jsem již na pracáku. Zvažuji zveřejnění na internetu.
Valocký Samuel, (adresa a tel. č. viz ref. údaje)


Požadované řešení

T-mobile by se měl zabývat postupem zaměstnanců v mém případě na pobočce v Pardubicích a uvést vše na správnou míru. 4 měsíce to je dost dlouhá doba na opravu pár chyb.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému