Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den pane T.V.D., dne 2.12.2019 mi byl Vaší společností odeslán mobil Apple iPhone Plus 32 GB, barvy černé. Je pro syna k vánocům. Dárek si rozbalil na štědrý den, a již dnes tj. 28.12.2019 u něho přestal fungovat zvuk. Nejde přijmout hovory, volat. Když mluví do telefonu, neslyší volajícího ani on neslyší, toho kdo mu volá. Zkontrolovali jsme správnost nastavení a dle našich informací je vše v pořádku.
Z tohoto důvodu odstupuji od smlouvy a žádám Vás o navrácení peněz, výměnou za Váš vadný výrobek.
Napište, prosím obratem, kdy Vám můžeme na Vámi uvedené adrese výrobek předat, jaká je Vaše otevírací doba.
V případě, že nedojde ke smírnému vyřešení tohoto obchodu, budu nucen vše nahlásit na příslušné úřady.
Milan Plch, Nový Bydžov
VRÁCENÍ PENĚZ VÝMĚNOU ZA VADNÉ ZBOŽÍ
|
Tweet |