Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38336Odstoupení od smlouvy a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2019, před 5 měsíci

Veronika Pazourková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 26.10.2019 jsem zakoupila u společnosti Flixbus autobusové jízdenky do Düsseldorfu. Následující den jsem prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách Flixbus poslala žádost o odstoupení od smlouvy s tím, že o vrácení peněz formou poukazu nemám zájem a že prosím o vrácení peněz na účet. Nikdo na mou žádost nereagoval, proto jsem dne 6.11.2019 svůj dotaz opakovala formou e-mailu. Jízdenky mi stornovali, ale peníze zpět neposlali. Dne 2.12. mi přišel ze společnosti Flixbus e-mail, že moje jízdenky budou refundovat za poplatek 50,- Kč, s čímž jsem souhlasila, ale od té doby se nic nestalo, peníze mi stále zadržují a nikdo se mnou nekomunikuje. Budu ráda za radu ohledně dalšího postupu.
Děkuji, s pozdravem, Veronika Pazourková


Produkt

Rezervace č. 1060956443, jízdenky v hodnotě celkem 1878,-


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 15:34, před 5 měsíci

Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2020 08:59, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Pazourková,

omlouvám se za prodlevu během zpracování Vašeho požadavku, ale z emailové komunikace vyplývá, že jste původně o refundaci neprojevila zájem a dala jste našemu zákaznickému servisu jasný pokyn, aby refundaci neprováděl.

Poté jste o ni opět projevila zájem. Refundace byla provedena 30.12.2019 na účet, ze kterého byla provedena platba jízdenky.

S pozdravem, Miroslav z FlixBusu

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 10:05, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:47, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.