Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#38376Opakované zasílání produktů i přes žádost o zrušení zasílání produktů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2019, před 4 lety

Jan Jirák

Znění stížnosti

V červnu letošního roku, se tato společnost jakýmsi záhadným způsobem dovolala naší babičce (80 let), kdy s ní přes telefon uzavřela smlouvu o zasílání "léčebných" produktů.
Babička (R.Z.) zaplatila dopředu půl roku "léčebných" produktů. I přes komunikaci dcery se společností, kdy se společnost s dcerou nechtěla bavit, a vyžádala si plnou moc. Poté plnou moc na základě posouzení neuznala a bylo vysvětleno, že má babička vlastně na půl roku předplaceno a dále již odebírat nemusí nám nyní opět dorazila složenka se žádostí úhrady Splátky č. 6 ve výši 299,- Kč. Nechápu jak můžou požadovat poslední 6. splátku, když měla na půl roku předplaceno. A samozřejmě k ukončení zasílání produktů nedošlo.
Ihned po Novém roce odesílám písemnou žádost o ukončení věrnostního programu společně se žádostí o vyřazení dat z evidence společnosti. Hanba společnostem, které profitují na bezbranností našich důchodců.


Produkt

produkt FlexiMed - zákazník Růžena Zelková


Požadované řešení

Ukončení smlouvy a zasílání produktů. Vyřazení dat z evidence společnosti v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému