Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu letošního roku, se tato společnost jakýmsi záhadným způsobem dovolala naší babičce (80 let), kdy s ní přes telefon uzavřela smlouvu o zasílání "léčebných" produktů.
Babička (R.Z.) zaplatila dopředu půl roku "léčebných" produktů. I přes komunikaci dcery se společností, kdy se společnost s dcerou nechtěla bavit, a vyžádala si plnou moc. Poté plnou moc na základě posouzení neuznala a bylo vysvětleno, že má babička vlastně na půl roku předplaceno a dále již odebírat nemusí nám nyní opět dorazila složenka se žádostí úhrady Splátky č. 6 ve výši 299,- Kč. Nechápu jak můžou požadovat poslední 6. splátku, když měla na půl roku předplaceno. A samozřejmě k ukončení zasílání produktů nedošlo.
Ihned po Novém roce odesílám písemnou žádost o ukončení věrnostního programu společně se žádostí o vyřazení dat z evidence společnosti. Hanba společnostem, které profitují na bezbranností našich důchodců.
produkt FlexiMed - zákazník Růžena Zelková
Ukončení smlouvy a zasílání produktů. Vyřazení dat z evidence společnosti v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.
|
Tweet |