Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38395Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 3 lety

Gina Gránová

Znění stížnosti

přepravce in time převzal balík z eshopu 23.12.2019 , do dnešního dne tj 2.1.2020 se ani nepokusil doručit, balík se stále válí na depu, absolutně žádná komunikace emailem nebo telefonicky zda a kdy a jestli vůbec bude balík doručený nebo proč doručen nebyl. Operátorka mi sdělila, že tato společnost negarantuje žádnou dobu doručení . Nejhorší přepravce co znám, je to již podruhé kdy mi zásilku dodali po velmi dlouhé době. To se mi nikdy nestalo u pošty, PPL, DPD nebo Gaisu kteří mi balíky také vozí a doručují max do 2 prac. dnů od přijetí od odesílatele a to i přes svátky


Produkt

balík č.54C00002323


Požadované řešení

jediné řešení vidím aby tuto společnost žádné eshopy a prodejci nevyužívali


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 14:04, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 19:33, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.