Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:294
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 53 stížnostech.

#3840Distribuce letáků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 5 lety

Tomáš Gröger

Znění stížnosti

Dobrý den,

cca před 14 dny jsem volal na Vaši zákaznickou linku s žádostí o okamžitou změnu způsobu doručování informačních letáků Vaší společností do našeho domu na adrese: Za Škodovkou 156/80, 500 04 Hradec Králové. Dodnes jsem žádnou reakci z Vaší strany neobdržel, a proto se na Vás obracím ještě písemnou formou. Pokud ani tato cesta stížnosti nebude vyslyšena a nedojde k nápravě, budu problém řešit právní cestou za podpory společenství vlastníků bytových jednotek.
Odůvodnění: Doručovatel společnosti Kaufland ČR v.o.s. opře nebo položí balík letáků v igelitové tašce do prostoru vjezdových vrat, který při otevření zasahuje do zavírací trajektorie a čidel, které brání následně v zavření. Fotodokumentaci je možno zaslat. Vrata tak zůstávají otevřená. Jelikož jsou jediným možným vstupem do prostor domu, umožňují tak vstupu cizích osob. Za poslední týdny u nás došlo k majetkové trestné činnosti jejíž škoda přesáhla více jak 60.000,-CZK. V současné době toto řeší Policie ČR.


Požadované řešení

Nepokládat, ani nijak neopírat balík letáků o vjezdová vrata do domu. Nejlépe bude balík s letáky ponechat mimo celý vjezdový prostor.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 10:50, před 5 lety

Letáky by měly být ukládány na místa k tomu určená. V tomto případě by bylo patrně nejvhodnějším řešením vymezit prostor pro ukládání letáků, pokud si spotřebitelé dále přejí letáky odebírat. Pokud ne, je možné dát šiřiteli reklamy předem jasně a srozumitelně najevo, že si spotřebitelé nepřejí, aby vůči nim byla reklama šířena.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2014 12:56, před 5 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.


Tomáš Gröger

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.8.2014 19:25, před 5 lety

Vaši společnost jsem již kontaktoval a bez efektu. Pokládám tedy opětovně volání za zbytecne. Nicméně me navštívila Vaše zaměstnankyně a problem budu resit s ni. Dekuji.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:05, před 5 lety

Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.