Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#38488Náhradní auto

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 4 lety

Tereza Čiháková

Znění stížnosti

Dne 5.12.2019 se nám stala dopravní nehoda, kterou zavinil pán pojištěný u České pojišťovny. Než se vše vyřídilo (nafocení škody likvidátorem, vyplacení peněz) trvalo to 22 dní. V požadavku bylo zadáno, že žádáme o náhradní vozidlo. Jelikož byly svátky, žádný autoservis nám auto nevzal. Bylo nám řečeno až po novém roce. Je nový rok, auto dnes po měsíci dáváme do autoservisu a žádné náhradní auto nám poskytnuto nebude! Podotýkám, že bydlíme na vesnici se špatným spojením, máme dvě děti a bez auta se určitě neobejdeme. Nabourané auto bude v servisu minimálné měsíc. Jak je to možné ? Čiháková Tereza


Produkt

Ford Galaxy


Požadované řešení

Prosili bychom o požadované auto, jak bylo uvedeno


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému