Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 5.12.2019 se nám stala dopravní nehoda, kterou zavinil pán pojištěný u České pojišťovny. Než se vše vyřídilo (nafocení škody likvidátorem, vyplacení peněz) trvalo to 22 dní. V požadavku bylo zadáno, že žádáme o náhradní vozidlo. Jelikož byly svátky, žádný autoservis nám auto nevzal. Bylo nám řečeno až po novém roce. Je nový rok, auto dnes po měsíci dáváme do autoservisu a žádné náhradní auto nám poskytnuto nebude! Podotýkám, že bydlíme na vesnici se špatným spojením, máme dvě děti a bez auta se určitě neobejdeme. Nabourané auto bude v servisu minimálné měsíc. Jak je to možné ? Čiháková Tereza
Ford Galaxy
Prosili bychom o požadované auto, jak bylo uvedeno
|
Tweet |