Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#3854Neferové praktiky při prodeji vozu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2014, před 10 lety

Václav Hamáček

Znění stížnosti

Rád bych popsal neférové praktiky při koupi ojetého automobilu v AAA Auto a.s., pobočka Hradec Králové. Zakoupil jsem v květnu 2014 vůz Škoda Fabia I hatchback, s motorem 1.4 16V, rok výroby 2004. Údajně najeto 137.000 km. Původní cena vozu byla 90.000 Kč, po vyjednávání snížena na 80.000 Kč. Vůz byl na první pohled velmi zachovalý. Mezi zjevné vady patřilo klepání přední nápravy ( později vyřešeno výměnou stabilizátoru nápravy a silenbloku v ceně cca. 2500 Kč ) a dále několik odřenin na laku. Předváděcí jízda proběhla celkem normálně. Auto jelo. Jelikož jsem běžný zákazník bez diagnostického přístroje a nejsem znalcem motorů, nejevil se mi chod motoru nijak zvláštně.Po zakoupení vozu se při první jízdě s otevřeným okénkem do vozu hrnul zápach nespáleného benzínu. Toto jsem bohužel při zkušební jízdě se zavřenými okénky neodhalil. Vůz byl odvezen do servisu, kde diagnostikovali vynechávání válce. Následovala výměna zapalovací cívky v ceně cca. 5000 Kč. Zápach zmizel, nikoli však podivné chování motoru. Auto špatně startovalo, na volnoběh se motor třásl. Dva dny po opravě se rozsvítila kontrolka motoru. Opět návštěva servisu. Laborování s výměnou vstřiků, cívek atd. Nakonec sundali hlavu motoru a zjistili, že je v motoru poškozena vačková hřídel sání. Následkem tohoto poškození docházelo k vůli mezi řemenicí rozvodů a vačkovou hřídelí, čímž se motor potkal a došlo k poškození ventilů. Toto samozřejmě zaznamenala řídící jednotka motoru a reagovala odpojováním válců. Podle autoservisu se pravděpodobně ani nejednalo o závadu opotřebení, ale možná o chybně udělané rozvody! Jelikož nová hřídel stojí 10 tisíc, byla servisem sehnána celá hlava motoru z druhé ruky a z ní byla použita vačková hřídel. Výměna hřídele , řemenice + 16 ks ventilů + práce stála 27.000 Kč. Po odjezdu ze servisu auto ujelo cca. 300 km a opět svítící kontrolka motoru. Nefunkční první válec. Návštěva servisu a tam 5 dnů hledali závadu. Zkusili vyměnit vše, ale první válec stále nešel. Nakonec na to přišli. Špatně fungující zdvihátka ventilů. Výměna 16 ks zdvíhátek 5.600 Kč. Servis byl natolik solidní, že si neúčtoval skoro žádnou práci, i když na tom strávili 5 dní. Automobil v ceně 80.000 Kč si vyžádal opravy v neautorizovaném servisu a s využitím dílu z druhé ruky v celkové ceně 40 tisíc !! Na všechny opravy mám faktury ze značkového servisu Autoservis Chaloupka Kostelec nad Orlicí. Vůz měl údajně najeto 137 tisíc km. Ve 105 tisících měněny převody ( auto je z Belgie a v motoru nalepil belgický servis štítek ) . Odpovídá takový stav motoru kilometrům? Hledáním záznamů ze servisů v Belgii se zjistilo, že vůz byl těsně před prodejem do ČR v listopadu 2013 servisován se stavem kilometrů 160.000 ! Při diskuzi s manažerem hradecké pobočky na téma stočené kilometry a sleva, mi bylo sděleno, že stočení tachometru je v AAA samozřejmost a počítá se s nim už při stanovení prodejní ceny !! Toto tvrzení mám nahrané.
Pokus o reklamaci výše uvedených závad skončil odpovědí, že reklamace se zamítá, protože jsem byl před koupi seznámen se stavem vozu. V žádném případě nekupovat nic z AAA Auto.


Produkt

Ojetý automobil Škoda Fabia hatchback, r.v. 2004, 1.4 16V


Požadované řešení

Alespoň částečná kompenzace provedených oprav na motoru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému