Společnost


IVI ARDEC, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38811Nedodržení lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 4 lety

Radka Svobodová

Znění stížnosti

Dne 8.3.2018 jsem v prodejně v ulici Pekařská 13 v Brně zakoupila dámské letní sandálky hnědé (koňakové) barvy na kovovém podpatku zlaté barvy s otvorem uvnitř pod obchodním názvem "BELIZE 1Q5158D" za 4.250Kč.

Na konci září 2019 jsem při uložení bot po letní sezóně zjistila, že se utrhl drobný pásek u paty, který poskytuje noze potřebnou oporu při chůzi. Bez něj je chůze nebezpečné až nemožná. Sandálky jsou vyloženě letní obuv, kterou jsem nosila jen výjimečně zřídka a převážně v kanceláři. Výrobce pásek zjevně poddimenzoval.

Dne 22.10.2019 jsem v prodejně na Pekařské ulici obě boty v originální krabici včetně dokladu o zaplacení osobně předložila a uplatnila reklamaci.
Žádala jsem výměnu zboží a v případě, že by byl již tento vzor vyprodán, tak opravu boty a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Dne 19.11.2019 jsem opět osobně navštívila prodejnu, abych zjistila stav reklamace. Prodejna na Pekařské byla ten den zavřená. Navštívila jsem tedy majitelku paní I.H. v její nově otevřené prodejně na Radnické 12. Paní H. se mnou zašla do prodejny v Pekařské ulici, kde se sandálky stále nacházely, vyfotila si je a rozhodla se apelovat na její italského dodavatele Vic-matié, aby reklamaci její stálé zákaznice uznal.

Dne 27.11.2019 v 22:26 hodin jsem od paní Hlavínkové obdržela SMS o neuznání reklamace se zdůvodněním, že se nejedná o výrobní vadu, ani o vadu materiálu. Boty jsou prý k vyzvednutí na Radnické 12 každý všední den.

Dne 28.11.2019 jsem na sídlo firmy odeslala "Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení zákonné lhůty 30 kalendářních dní k vyřízení reklamace" a žádala o vrácení kupní ceny 4250 Kč na můj bankovní účet. Doporučený dopis s dodejkou si paní Hlavínková nikdy nevyzvedla, Česká pošta mi jej vrátila 2.1.2020.

Dne 3.1.2020 jsem navštívila prodejnu na Radnické 2, ale bylo zavřeno až do 6.1.2020. (Provozovnu na Pekařské ulici paní Hlavínková koncem roku 2019 definitivně opustila a přesídlila na Radnickou 12).

Dne 8.1.2020 jsem osobně navštívila prodejnu na Radnické 12 a předala přítomnému personálu „Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace“ z 27.11.2019 oproti podpisu.

Dodnes, tj. 15.1.2020, mi majitelka kupní cenu nevrátila, ani se mi neozvala. Zboží zůstává u ní na prodejně.


Produkt

Dámské letní sandálky VIC Matié - hnědá kůže, kovový podpatek s otvorem, "BELIZE 1Q5158D"


Požadované řešení

Žádám vrácení kupní ceny 4250 Kč na účet uvedený v dopise "Odstoupení od kupní smlouvy...".


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému