| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
0%
100%
citim se byt obeti diskriminace v tomto obchode.Pokažde když tam jdu nakoupit, ochranka se na mne přilepi!!!nemohu si tu v klidu nakoupit,dost mne to obtežuje...
usmerneni zamestnancu ochranky ::
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Předmětem práce ostrahy je vykonávání dohledu nad zákazníky. Tento dohled by neměl být obtěžující. V případě, že kontrola přesahuje určité meze, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila přímo na vedení prodejny.
Vyjádření dTestu
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.