Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38850Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 4 lety

Šárka Vlčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

19.8.2018 jsem zaplatila 149 Kč seznamce academic singles. Nikdy mi nepřišel žádný potvrzovací email o zaplacení. Nyní jsem zjistila, že mi 20.12.2019 ztrhli 2 247 Kč.Při bližším zkoumání historie platebních transakcí jsem zjistila, že mi částku 2 247 Kč ztrhli celkem 6x, 20.12.2019, 20.09.2019,20.06.2019,20.03.2019,20.12.2018,20.09.2018.

Napsala jsem jim tento email, to jsem jeste nevedela o ostatních
částkách.

Dobrý den,

na výpisu ze svého účtu jsem našla platbu kartou, které si nejsem vůbec vědoma. Jedná se o platbu z 20.12. ve výši 2 247 Kč, kartou 5168720298287236. V emailu nemám ani žádné potvrzení o nějaké objednané službě. Mohli byste prosím zjistit, jak k tomuto došlo?

Děkuji,

S pozdravem

Šárka Vlčková



Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám líto, že si nás přejete opustit.

Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.

Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.

Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.

Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:

Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: be2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg

DŮLEŽITÁ INFORMACE

Požadavek na zrušení musíte odeslat z registrované e-mailové adresy nebo ji musíte JASNĚ zahrnout do dokumentu. Pokud nám neposkytnete správné informace, Váš požadavek bude zamítnut.

Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"

Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.

Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.


Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz


Produkt

Členství na seznamce, nemám tušení na jak dlouho bylo nebo za jakých podmínek


Požadované řešení

Nevím, jak mám s obchodníkem dál komunikovat,jakou částku si mohu nárokovat zpátky? Nevím, zda zrušení smlouvy a požadavek o vrácení peněz mám dát do jednoho emailu nebo raději 2 různé...Ani už si nevzponínám z jakého emailu jsem se registrovala. Děkuji za pomoc.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému