Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38897Neoprávněně SMS platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2020, před 4 lety

Jana Machotova

Znění stížnosti

Dobrý den chodí mi SMS, že mi zaúčtování 99kc týdne za službu kterou jsem nepoužila, služba nelze zrušit.
SMS je ve tvaru
Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Content for Mobile ve vysi 99.0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https://moje.o2platba.cz

Na to konto jsem zablokovala plátky pře SMS a dnes mi přišlo

Je nam lito, platbu za CFM, mobile4fun@silverline.com nebylo mozne provest. Zkontrolujte si prosim nastaveni svych sluzeb na https://moje.o2platba.cz


Požadované řešení

Zrušit sluzbu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému