Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38909Zaslání špatného zboží, při reklamaci nereagují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 3 měsíci

Petra Borčová

Znění stížnosti

Objednala jsem si sklo na chytré hodinky, poslali mi špatný model... Při pokusu o kontakt - výměnu, nikdo nereagoval. Dle uvedených obchodních podmínek jsem špatné sklo odeslala doporučeně na jejich adresu zpět, vč. odstoupení od smlouvy. Je to více než měsíc, nikdo mne nekontaktoval, ani nevrátil peníze.


Produkt

Objednáno sklo na Samsung Galaxy Watch Active, dodáno sklo na klasické Samsung Galaxy, bylo tudíž podstatně menší a proto nepoužitelné.


Požadované řešení

Žádala jsem o výměnu za správný model, ovšem bez odezvy. Proto požaduji vrácení peněz - sklo jsem již koupila jinde.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 22:22, před 3 měsíci

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 22:35, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.