Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti jsem si koupil pouzdro na tablet. Pouzdro se však začalo loupat, tak jsem jej reklamoval. Reklamace mi byla zamítnuta a po vyzvednutí zboží z reklamace jsem zjistil, že mi nebylo vráceno mé pouzdro, ale jiné. Poznal jsem to na základě vzhledu pouzdra a potvrzuje to i popis v reklamačním protokolu při zadávání reklamace. Sám zaměstnanec CZC popsal mé pouzdro následovně: "na levé straně pouzdra se na vrchní straně ulupuje kousek pouzdra". Protože toto byla jediná vada pouzdra, tak jsem s popisem souhlasil a předal pouzdro do reklamace. Z reklamace mi ale společnosti chce vrátit pouzdro, u kterého není vada z předávacího protokolu, ale na přední straně pouzdra jsou nějaké bílé tečky, pravděpodobně prodření vrchní vrstvy, a navíc je popraskané ve skládaných ohybech. Pracovník CZC uznal, že zde něco nesouhlasí a podali jsme společně dotaz, zda nebylo zboží omylem zaměněno. Toto však bylo společností zamítnuto. Požádal jsem proto ještě o prověření, ale to bylo také zamítnuto se stejným výsledkem. Vyjádření společnosti vůbec neuvádí, na základě čeho jsou přesvědčení, že se jedná o mé pouzdro. Jsem přesvědčen, že popis v reklamačním protokolu a skutečný vzhled pouzdra si neodpovídají a pracovník společnosti by jistě nepřijal do reklamace pouzdro s neúplným, či zavádějícím popisem.
Apple Smart Folio for 11-inch iPad Pro, charcoal gray
Požaduji vrátit mé pouzdro nebo pouzdro nové.
|
Tweet |