Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#38938Z reklamace vrácené jiné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 4 lety

Dušan Križan

Znění stížnosti

U společnosti jsem si koupil pouzdro na tablet. Pouzdro se však začalo loupat, tak jsem jej reklamoval. Reklamace mi byla zamítnuta a po vyzvednutí zboží z reklamace jsem zjistil, že mi nebylo vráceno mé pouzdro, ale jiné. Poznal jsem to na základě vzhledu pouzdra a potvrzuje to i popis v reklamačním protokolu při zadávání reklamace. Sám zaměstnanec CZC popsal mé pouzdro následovně: "na levé straně pouzdra se na vrchní straně ulupuje kousek pouzdra". Protože toto byla jediná vada pouzdra, tak jsem s popisem souhlasil a předal pouzdro do reklamace. Z reklamace mi ale společnosti chce vrátit pouzdro, u kterého není vada z předávacího protokolu, ale na přední straně pouzdra jsou nějaké bílé tečky, pravděpodobně prodření vrchní vrstvy, a navíc je popraskané ve skládaných ohybech. Pracovník CZC uznal, že zde něco nesouhlasí a podali jsme společně dotaz, zda nebylo zboží omylem zaměněno. Toto však bylo společností zamítnuto. Požádal jsem proto ještě o prověření, ale to bylo také zamítnuto se stejným výsledkem. Vyjádření společnosti vůbec neuvádí, na základě čeho jsou přesvědčení, že se jedná o mé pouzdro. Jsem přesvědčen, že popis v reklamačním protokolu a skutečný vzhled pouzdra si neodpovídají a pracovník společnosti by jistě nepřijal do reklamace pouzdro s neúplným, či zavádějícím popisem.


Produkt

Apple Smart Folio for 11-inch iPad Pro, charcoal gray


Požadované řešení

Požaduji vrátit mé pouzdro nebo pouzdro nové.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému