Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
3.1.2020 jsme u mall.cz koupili lednici LG.
dle podminek LG jdou dvere leednice prohodit na druhou stranu jenom pokud mate v baleni vsechno prilsusenstvi, a oni to udelaji v ramci 30 dnu po koupi zdarma. V baleni lednice ale chybel nahradni pant a LG tak skostatovalo, ze nemame uplne baleni, tudiz si musime zaplatit jak pant, tak i praci (cca 2500,-).
Kontaktovali jsme dodavatele s tim, ze pokud to neda vse doporadku, tak odstupujeme od smlouvy a zadame informace co mame dal delat.
Po temer 14 dnech v mall.cz nejsou schopni mi ani dat informaci o reseni - na muj nazor o vypovezeni smlouvy nejsou zvedavy.
Dokonce mi ani nechteji sdelit, na koho a kde se mam osobne obratit - jejich vyjadreni ... nekdo se Vam ozve....
lednice LG GBB71SWEFN
uplne by stacilo, kdyby nekdo dodal nam ten pant - mame cas do 2.2.
pokud se tak nestane - tak chceme lednici vratit - nebo dodavatel at zaplati tu vymenu dveri..
|
Tweet |