Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#39038NEDODANÉ ZBOZI / nekompletne / NEUZNANI REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 4 lety

Jozef Lenard

Znění stížnosti

3.1.2020 jsme u mall.cz koupili lednici LG.
dle podminek LG jdou dvere leednice prohodit na druhou stranu jenom pokud mate v baleni vsechno prilsusenstvi, a oni to udelaji v ramci 30 dnu po koupi zdarma. V baleni lednice ale chybel nahradni pant a LG tak skostatovalo, ze nemame uplne baleni, tudiz si musime zaplatit jak pant, tak i praci (cca 2500,-).

Kontaktovali jsme dodavatele s tim, ze pokud to neda vse doporadku, tak odstupujeme od smlouvy a zadame informace co mame dal delat.

Po temer 14 dnech v mall.cz nejsou schopni mi ani dat informaci o reseni - na muj nazor o vypovezeni smlouvy nejsou zvedavy.

Dokonce mi ani nechteji sdelit, na koho a kde se mam osobne obratit - jejich vyjadreni ... nekdo se Vam ozve....


Produkt

lednice LG GBB71SWEFN


Požadované řešení

uplne by stacilo, kdyby nekdo dodal nam ten pant - mame cas do 2.2.

pokud se tak nestane - tak chceme lednici vratit - nebo dodavatel at zaplati tu vymenu dveri..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému