Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#39046Nefunkční žehlička na vlasy 3ks

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 4 měsíci

Ivana Ordošová

Znění stížnosti

Nepřišel mi žádný doklad o koupi 3 žehliček na vlasy, nemám tudíž ani doklad o záruce. Nemám kam se obrátit s vrácením nefunkčního zboží, adresa apod. Koupila jsem si jednu pro sebe a 2x jako dárek.


Produkt

nefunkční


Požadované řešení

vrácení peněz v zákonem dané 14denní lhůtě


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 14:22, před 4 měsíci

Na žádost spotřebitelky je prodávající povinen vydat jí doklad o zakoupení výrobku s uvedením data prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 09:59, před 3 měsíci

Dobrý deň, všetky potrebné informácie sú dostupné na našej stránke. Faktúra je automaticky zasielaná na mail. Nech sa zákazníčka na nás obráti, s radosťou pomôžeme.


Vigoshop


Ivana Ordošová

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2020 11:37, před 3 měsíci

Vyřešeno, vráceny všechny peníze :)