Společnost


Lion Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#39055Reklamace bot Lionsport

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 2 lety

Anna Karamnova

Znění stížnosti

Nakoupila jsem přes internet obchod,cca 21.10 jsem nakoupila boty adidas terrex (2100czk),
měně než po měsíci se odřela horní část bot vedle kotníku a šla jsem jí reklamovat (25.11). Během 30 dnů mě obchod neinformoval ohledně stavu reklamace. Začátkem ledna jsem se zeptala ohledně reklamačního řízení a následně odeslala formulář odstoupení od kupní smlouvy vůči nevyřízení reklamace ve stanovené lhůtě.
Podle reklamačnímu řádu Lionsport.cz je daná následující informace:při ukončení reklamačního řízení, bude kupujícímu zaslán protokol o ukončení reklamačního řízení, včetně způsobu jeho vyřízení.
Obchodník při mé žádosti o odstoupeni od smlouvy kontaktoval po telefonu a následně povídal že má reklamace k 17.12 už byla vyřízená, že oni volali na mé číslo ale jsem nezvedla, a nevolala nazpět na neznámé číslo.
Požaduji od obchodníka vracení peněz a odstoupení od smlouvy.


Produkt

TERREX AX3 GTX W


Požadované řešení

Požaduji od obchodníka vracení peněz a odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 12:32, před 2 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace. Prodávající musí prokázat, že se opravdu pokoušel spotřebitelku informovat o vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2020 15:02, před 2 lety

Vaše odstoupení od smlouvy přijímáme.

Celá částka za zakoupené boty vám bude zaslána na váš účet uvedený na reklamačním protokolu.
Ale nesouhlasíme s tím že jsme vás nekontaktovali. Tuto záležitost jsme prověřovali a byli jsme ujištěni že vám bylo opakovaně voláno na telefonní číslo. Bez reakce z vaší strany.
Tato stížnost není oprávněná. Z naší strany vše proběhlo v pořádku.

S pozdravem Lion sport

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2020 22:17, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2020 12:15, před 2 lety


Anna Karamnova

Dobrý den, všechno proběhlo v pořádku, peníze mi vrátili na účet.

Děkuji moc,
Přeji pěkný den.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 12:53, před 2 lety

Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.