Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3914Výměna zboží po reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2014, před 10 lety

Martin Mašek

Znění stížnosti

Dobrý den,
minulý rok jsem koupil TV zn. Sencor. Během 15 měsíců jsem TV 3x reklamoval se stejnou vadou. Požadoval jsem vrácení peněz. Reklamaci mi uznali, ale pouze jako reklamaci nerentabilní, a měl jsem si jít vybrat novou TV.

V pondělí 28.7. jsem šel na prodejnu, kde jsem si měl vybrat novou TV. Na prodejně měli v cenové relaci až 2 TV, z toho všechny na předváděčce. Prodavačů jsem se ptal, zda nemají lepší výběr, že z těch 2 TV nemám zájem ani o jednu. Když pak přinesl prodavač ze skladu ještě jednu TV, ještě horší než ty ostatní, vzal jsem raději jinou, z předváděčky, protože originál zabalená už nebyla skladem, a připlatil si 3000,-kč. Po příchodu domů jsem ve schránce našel nový leták PLANEO elektro, kde měli ohromný výprodej TV, který měl začít středu 30.7.2014. Když jsem byl další den na prodejně, ptal jsem se, proč mi neřekli, že mají za 2 dny nové TV, mlčeli. Zeptal jsem se, zda by to tedy šlo vyměnit, když nebyli schopní mi říct, jestli nechci 2 dny počkat..

Můj dotaz zní: Mám nárok na výměnu zakoupené TV za jinou?


Požadované řešení

Výměna televize za jinou z aktuálního letáku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému