Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39150Výpověď do 14 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2020, před 4 lety

Lenka Ho

Znění stížnosti

Dne 19.1.2020 jsem zaplatila premium členství na rok s uváděnou cenou 99 Kč a místo toho mi strhli 4 752 Kč. Nešlo dokonce ani o (nevědomé) prodlužování členství, ale o první platbu.
Dne 26. 1. 2020 jsem poslala emailem výpověď bez udání důvodů do 14 dnů a tu mi neuznali, prý jsem jejich služeb již využila a jako vstřícný krok mi za rok již žádnou částku nestrhnou...
V potvrzujícím mailu aktivace premium členství přišly i pokyny pro výpověď do 14 dnů("Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit."), domnívám se tedy, že je právo na mé straně.

Přikládám odpověď:

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 19/01/2021 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Kromě zrušení Premium účtu žádám také vrácení neoprávněné platby.


Produkt

be2 Premium členství


Požadované řešení

Kladné vyřízení výpovědi
Vrácení neoprávněně stržené platby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému