Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.1.2020 jsem zaplatila premium členství na rok s uváděnou cenou 99 Kč a místo toho mi strhli 4 752 Kč. Nešlo dokonce ani o (nevědomé) prodlužování členství, ale o první platbu.
Dne 26. 1. 2020 jsem poslala emailem výpověď bez udání důvodů do 14 dnů a tu mi neuznali, prý jsem jejich služeb již využila a jako vstřícný krok mi za rok již žádnou částku nestrhnou...
V potvrzujícím mailu aktivace premium členství přišly i pokyny pro výpověď do 14 dnů("Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit."), domnívám se tedy, že je právo na mé straně.
Přikládám odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 19/01/2021 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Kromě zrušení Premium účtu žádám také vrácení neoprávněné platby.
be2 Premium členství
Kladné vyřízení výpovědi
Vrácení neoprávněně stržené platby
|
Tweet |