Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:494
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#39164Dělají si Vaši prodejci s našimi tarify co chtějí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 minut 35 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před 4 měsíci

Martina Hromá

Znění stížnosti

Dobrý den,jsem opravdu už rozčílená.Na prodejně jsem dceři udělala studenský tarif.Posléze jsem si na její tarif vzala telefon,tarif se měl změnit o pár korun.Sami jí ho potom nastavily dráž-900 Kč,jelikož v tom byl ten telefon,tak se s tím nedalo hýbat.V říjnu 2019 jsem k Vám přidala syna.Na prodejně nám řekli,že budeme mít slevu v magentě a tarif měl mít asi za 500 Kč.Posléze jsem zjistila,že nám tu slevu vůbec nesepnuli a udělali mu tarif za 1000Kč????Dvanáctileté dítě má mít tarif za 1000Kč??Ve smlouvě samozřejmě nic psaného není,takže si potom prodejci dělají co chtějí?Kde to prosím vás jsme?Když jsem volala na tu vaší linku,tak jsem to řešila asi týden,pokaždé mi někdo řekl,že to nastaví a nikdy se tak nestalo,až asi na popáté,kde se mi ta sleva měla o měsíc posunout.Ve středu 22.1.jsem znova volala,zda už ta sleva neskončila a že bych mu ten tarif chtěla změnit,že nebudu né mojí vinou platit takovou částku.Paní v telefonu to měla předělat,poslala mu kartu s 12GB,měla jsem to mít o 200Kč levnější.Samozřejmě nám přišla karta s daty,ale tarif mu nepředělala.Dneska jsem znova volala a paní mě potvrdila,že to kolegyně nepředělala,co to má být?Já neustále řeším s Vaší společností nějaký problém a už jsem z toho opravdu otrávená.Přidat syna byla velká chyba,protože od října řeším stále jeho tarif,se kterým si děláte co se Vám zalíbí.Vaši prodejci jsou na to jak si s lidmi hrát asi zaškoleni?Omlouvám se,ale takový přístup který jsem zažila se mi opravdu nelíbí.Já k Vám neustále volám a řeším chyby Vašich zaměstnanců.Nastavovat si tarify podle svého mi přijde opravdu nefér.Předem děkuji Hromá


Požadované řešení

Konečně mu nastavit normální tarif


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 10:56, před 4 měsíci

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.