Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:288
Z toho za letošní rok:164
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

94%
6%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#39168Dodáni neobjednaného zboží a následně poslaná upomínka přes sms za neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před rokem

Patrik Ruszó

Znění stížnosti

Přišel mi balíček omega rybích doplňků které jsem si neobjednal a dnes 28.1.2020 mi přšla smska kde se mi připomínaj´ že splatnost faKtůry která byla 23.1. 2020 a že mi jsou případně k dispozici na telefonim čísle které je v smsce uvedeno.


Produkt

Omega Marine 3


Požadované řešení

Nechci dále už nic dostávat a hlavně nic platit za něco co jsem si neobjednal. Jinak vše předám právníkovi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 15:52, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 09:59, před rokem

Vážený pane Ruszó,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že produkt OmegaMarine Forte+ jsme zaslali na Vaší adresu na základě telefonické objednávky ze dne 2.1.2020. Touto objednávkou byl aktivován věrnostní program, který jsme na základě Vašeho požadavku ukončili a žádné produkty již naší společností zasílány nebudou. K dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě a Váš zákaznický účet byl zablokován.

Doufáme, že jsme stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaruraMed Pharmaceuticals s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 21:30, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Patrik Ruszó

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2020 11:56, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Velmi děkuji redakci dTestu za pomoc. Věřím,že jinak by celá záležitost trvala mnohem déle.