Společnost


goNET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#39189Automatická platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2020, před 4 lety

Karol Sörös

Znění stížnosti

Pokud si chcete vyzkoušet aplikaci Lepší.TV, spustí se vám automatická platba inkasem z vašeho účtu. Zrušit automatickou platbu můžete pouze jinde na webových stránkách, v aplikaci to nejde. Pokud na to nepříjdete, protože vás navíc vyzvou k platbě fakturou, ve které nebude zmínka o automatické platbě (o jiných způsobech ano), bude stále probíhat inkaso. Peníze vám nikdo nevrátí. Automatickou platbu jste totiž potvrdili v obchodních podmínkách. Je to velmi chytře vymyšlené a obrana proti takovým praktikám asi neexistuje. Na advokáta nemám. Chci tedy aspoň varovat ostatní, hlavně starší uživatele.


Produkt

Poskytování internetové televize


Požadované řešení

Změna v možnostech nastavení aplikace hlavně kvůli automatickým platbám. Zrušení automatických plateb. Změna schématu automatických plateb. Možnost přímé komunikace, ne pouze automatické emaily.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému