Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39215Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 minuty 12 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2020, před 4 lety

Pavlína Pokojová

Znění stížnosti

Praha 29.1.2020. Stodůlky. Je to jako vtip, dnes mi přišel ráno email, že mi bude doručena zásilka na Praze 13, dnes 29.1.2020 a jelikož pracuji z domu celý den čekám na zásilku a v 13:30 hod odpoledne mi přijde email, že nebylo možné doručit. Řidič nezavolal na uvedené telefonní číslo, jak dělají ostatní doručovací společnosti.

Nechápu proč službu dovoz balíků nezruší, když tuto službu neposkytují.


Produkt

Balík do ruky, řidič nezvonil na zvonek, ani nezavolal.


Požadované řešení

Aby řidič zavolal, pokud se údajně nedozvoní. Jestli vůbec zvoní, ale to mě opravdu nikdo nepřesvědčí, že se snaží zásilku předat. Budu reklamovat poštovné, tato služba nebyla poskytnuta v plné výši.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému