| Počet nahlášených stížností: | 30 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
Na konci června jsem objednala dvě košile, které absolutně velikostí nesouhlasily. Poprosila jsem o výměnu za větší a jinou barvu. Bylo mi toto potvrzeno e-mailem a již přes tři týdny žádná zpráva ani reakce na mé e-maily. Naposledy cca před třemi týdny se mi omluvili za zdržení, že posílají přístí týden a už jsou to týdny dva-tři... :-(
Stylová pánská košile Slim-fit bílá a černá ve velikosti L
zaslání požadovaného zboží v požadované velikosti a barvách
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má tedy právo na dodání zboží sjednaného ve smlouvě. Tomuto nároku odpovídá povinnost prodávajícího zboží dodat. Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu určil dodatečnou lhůtu k dodání zboží. Po marném uplynutí této lhůty je možné od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku.
Vyjádření dTestu
Společnost FaMe trade s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.