Společnost


ELMONT-CH, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39273Neoprávněně naúčtován poplatek za sníženou hodnotu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2020, před 4 lety

Tomáš Jiříček

Znění stížnosti

Dne 2. 1. 2020 jsem v tomto internetovém obchodu zakoupil TV v hodnotě 14494 Kč. 8. 1. mi TV byla doručena. Měla šmouhou na obrazovce a nejspíš předtím byla i rozbalená (pytlík s ovladačem byl rozříznutý a přelepený). Již první den jsem si všiml, že TV nesplňuje má očekávání a má problém s podsvícením obrazovky. Po 3 dnech jsem TV zabalil a rozhodl se ji vrátit.

17. 1. byla TV doručena prodejci (potvrzeno Českou Poštou). 6 dní se nic nedělo, tak jsem zažádal o info o stavu. Poté mi bylo nepravdivě sděleno, že TV prodejce přijal 20. 1., a že ji odeslali do servisu na posouzení bezvadného stavu. Do dnešního dne (31. 1.) jsem neměl žádnou další informaci, tak jsem se rozhodl připomenout.

Bylo mi odpovězeno, že mnou zaslaná TV není ve stavu, v jakém mi byla doručena. Prodejce žádá finanční náhradu 216,- a poslal fotky, na kterých je poškrábaná TV - ve stavu, v jakém jsem je rozhodně nezaslal. Odmítám vinu na způsobené škodě.


Produkt

TV LG 55SM8200


Požadované řešení

Navrácení celé částky včetně neoprávněně žádaných 216 Kč, což celkem činí 14494 Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému