Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2. 1. 2020 jsem v tomto internetovém obchodu zakoupil TV v hodnotě 14494 Kč. 8. 1. mi TV byla doručena. Měla šmouhou na obrazovce a nejspíš předtím byla i rozbalená (pytlík s ovladačem byl rozříznutý a přelepený). Již první den jsem si všiml, že TV nesplňuje má očekávání a má problém s podsvícením obrazovky. Po 3 dnech jsem TV zabalil a rozhodl se ji vrátit.
17. 1. byla TV doručena prodejci (potvrzeno Českou Poštou). 6 dní se nic nedělo, tak jsem zažádal o info o stavu. Poté mi bylo nepravdivě sděleno, že TV prodejce přijal 20. 1., a že ji odeslali do servisu na posouzení bezvadného stavu. Do dnešního dne (31. 1.) jsem neměl žádnou další informaci, tak jsem se rozhodl připomenout.
Bylo mi odpovězeno, že mnou zaslaná TV není ve stavu, v jakém mi byla doručena. Prodejce žádá finanční náhradu 216,- a poslal fotky, na kterých je poškrábaná TV - ve stavu, v jakém jsem je rozhodně nezaslal. Odmítám vinu na způsobené škodě.
TV LG 55SM8200
Navrácení celé částky včetně neoprávněně žádaných 216 Kč, což celkem činí 14494 Kč
|
Tweet |