Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o radu: 9.9.2019 na webu MedikHaus.cz zakoupila poukaz na kosmetické ošetření v hodnotě 11 900 Kč. Následně jsem zjistila, že ošetření má kontraindikace a nemohu ho absolvovat. V souladu s obchodními podmínkami jsem 16.9.2019 (do 14 dnů) e-mailem odeslala informaci, že odstupuji od smlouvy. Vzhledem k tomu, že nákup jsem uhradila platební kartou, uvedla jsem spolu s odstoupením od smlouvy i žádost o vrácení na můj účet a uvedla jeho číslo a kód banky. 18.9.2019 jsem dostala odpověď z "péče o zákazníky", že můj požadavek byl předán finančnímu oddělení. Nenásledovala žádná reakce, po urgenci jsem byla 2.10. ujištěna maiem, že požadavek je skutečně předán na finanční oddělení. Přes další urgence 6.11., 3.1.a 22.1. stále nemám peníze vrácené na účtu. V obchodních podmínkách Medikhaus je uvedena lhůta 30 dnů pro vrácení peněz při odstoupení od smlouvy a nikdo nezpochybnil, že by odstoupení od smlouvy nebylo platné. Prosím o radu, jak dále postupovat. Velice děkuji Bohdana Kubešová
https://www.medikhaus.cz/obchodni-podminky/
Požaduji vrácení peněz dle obchodních podmínek.
|
Tweet |