Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#39309Objednaný Magazin nedorazil místo toho přišel jiný

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2020, před rokem

Martin Mareš

Znění stížnosti

Koupil jsem jako dárek předplatné na magazín happysun. Dne 31.12.2019 byl dodán magazín Bylinky revue místo objednaného magazínu Happysun. Dne 1.1.2020 jsem psal reklamaci ohledně špatně dodaného magazínu. Dne 7.1.2021 jsem volal na telefonní číslo uvedené na stránkach předplatit.cz v kolonce kontakt. Zde mi bylo řečeno, že mojí reklamaci mají a že jí předali nakladatelství a v případě jak se reklamace vyřídí budu kontaktován.
Dne 27.1.2020 mi byl opět dodán magazín Bylinky revue.
Na telefonní číslo se nedovolám vyzvání, ale nikdo nezvedá nebo je neustále obsazené.


Požadované řešení

Rád bych dostal peníze za objednávku zpět nebo bych rád vyměnil zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 09:21, před rokem

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá objednané zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2020 17:09, před rokem

Časopis Bylinky revue byl zaslán omylem distribuční společností, správný titul (Happysun) byl již zaslán na adresu zákazníka

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 10:11, před rokem

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat a stížnost případně uzavřít.


Martin Mareš

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.2.2020 10:43, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla uzavřena. Společnost udělala maximum pro vyřešení případu. Jsem spokojen a můžu doporučit! :)