Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Žádáme vysvětlení kdo je zodpovědný za přepisování osobních údajů (telefonního kontaktu) z balíčku od dodavatele do vašeho systému. Díky špatnému vyplnění, mě nebyl balíček 3x doručen a bylo mi sděleno, že si balíček musím osobně vyzvednout na vaší centrále v Řeporyjích. I přes opakovaná urgence na vaší zákaznické lince a sdělení správného tel. kont. nebylo opětovné doručení možné, i když chyba nebyla na naší straně ani na straně dodavatele. Telefonáty na vaší linku byly velice nepříjemné a zároveň když jsme se dostavili na vaše depo, tak jednání paní z výdeje dne 24.1.2020 cca kolem 13 hodiny bylo velice neprofesionální, až nepříjemné. Po převzetí balíčku u velmi ochotného řidiče bylo zjištěno, že na etiketě od dodavatele je můj tel. kont.(605971630) správně, avšak na vaší etiketě je chybně (606971630). Na vaší lince i u paní na výdeji v Řeporyjích nám bylo opakováno, že chyba je na straně dodavatele. Jelikož jsem tímto ztratila spoustu času, požaduji kompenzaci a současně sdělení jaké byly provedeny kroky k nápravě. Vzhledem k tomu, že není možné přiložit foto etiket, kde je zjevné, že chyba není na straně dodavatele, prosím o zaslání kontaktu na kompetentní osobu, která bude řešit tuto stížnost. Foto etiket zašlu.
80354607128
Požaduji finanční náhradu za dopravu, jelikož jsem si balíček musela vyzvednout sama z důsledku vaší chyby a dále vysvětlení kdo je za tuto chybu zodpovědný a jaké byly učiněny kroky k nápravě neadekvátního chování vašich zaměstnanců.
|
Tweet |