Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39340Nedodáno předem zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 4 lety

Martin Křenek

Znění stížnosti

18.1.2020 jsem objednal v e-shopu (objednávka č.331724491) rajpradla.cz tboží v hodnotě 1756 Kč. Do dnešního dne zboží nedodáno. Mezitím 2 telefonické kontakty z mé strany s dotazem jak to vypadá s objednávkou. Pán vždy působil lehce zmateně. Poprvé jsem dostal informaci, že bohužel není skladem všechno (přestože v době objednání jsem vybíral pouze skladové položky), že se omlouvají ale že zboži očekávají za cca 2 dny a hned po té bude expedováno. Nestalo se nic takže byl další kontakt z mé strany, opět omluva a prej zboží už je opravdu na cestě od výrobce z Polska a očekává jej a předpokládaná expedice ke mě bude v pátek. No samozřejmě do dnes žádná změna...


Produkt

DP-KA02895/BLA/S, DP-KA02896/WHI/S, DP-KA02564/WHI/S, DP-KA00716/WHI/S, DP-KA01706/AAA/S, DP-KA01705/AAA/S, DP-KA02824/BLACOL/S, DP-KA02683/BLU/S


Požadované řešení

dodání zboží do 7.2.2020 , nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému