Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2282
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39341Osobní údaje na internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 2 měsíci

Veronika Blažejová

Znění stížnosti

Jak je možné, že bez mého dovolení , že je moje adresa na internetu. Podejte mi vysvětlení. Veronika Blažejová Č


Požadované řešení

Okamžitě zrušit z internetu mé údaje o adrese jméno, příjmení a telafonní číslo


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 10:21, před 2 měsíci

Pokud má spotřebitelka podezření, že správce údaje zpracovává v rozporu s domluveným účelem, dostatečně je nezabezpečil nebo ignoruje požadavky spotřebitelky, lze podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). O postupu v řešení stížnosti či přímo o jeho výsledku má úřad povinnost vyrozumět do tří měsíců.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman