Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.12.2019 objednané zboží, dne 3.12.2019 obdržen email o potvrzení objednávky s tím, že dodavatel potvrdil odeslání zásilky na doručovací adresu. Zboží nebylo dodáno v termínu 15 - 40 pracovních dnů od zaplacení,ani v 60 dnech, o kterých se zmiňují v obchodních podmínkách. Firma reaguje na mé četné e-mail.dotazy,že do 72 hodin odpoví,ale bohužel odpověď byla pořád stejná, že mám vyčkat. Po uplynutí dodací lhůty (k dnešnímu datu je to 63 dní)přišla odpověď, že se zboží asi ztratilo a že mi nabízejí bezplatné objednání stejného zboží. Po 2 měsících čekání nemám zájem. Telefonní kontakt není uveden.
Dámský multifunkční batoh kabelka- Barva: Černá
Z důvodu nedodržení obchodních podmínek požaduji vrátit zaplacené peníze.
|
Tweet |