| Počet nahlášených stížností: | 560 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
76%
24%
26.2.2019 jsem poslala peníze na dámskou parku na č.účtu 2301252729/2010 v.s.1190086139,byla malá,poslala jsem jí bez reklamačního listu zpět,dodnes mi peníze 1199,- nebyly vráceny i přes slib vaší zaměstnankyně,nebyl mi ani doručen reklamační list poštou,jak mi slíbila,prosím o vyřízení,děkuji Duňková,
Dámská parka
Vrácení peněz
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
je mi líto, ale toto není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 102 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.
Přeji Vám zdárné dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Z Ateli mi odpověděli,že jsem si u nich nic neobjednala a ani nic neplatila,bohužel jsem na složenku napsala pouze POŠTA ZDARMA,mám jen číslo účtu a kód banky,která mi určitě nesdělí komu účet patří z ochranných důvodů jejich zákazníka,takže jsem totálně bez šance,asi.Pokud by bylo možné toto zjistit komu vlastně účet patří,mohlo by se to vyřešit rychle a bez průtahů,přesto bych chtěla poprosit dTEST,jestli by byl ochotný mi v tomto pomoci.Děkuji Duňková
Vyjádření dTestu
Pokud jde o "POŠTA ZDARMA", tedy stránky postazdarma.cz, ty provozuje jiná společnost. U nás vedená jako ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA (viz https://www.postazdarma.cz/obchodni-podminky). Doporučujeme tedy, aby se spotřebitelka obrátila s novou stížností na tuto společnost. Zde stížnost uzavíráme.