Společnost


ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39443Neuznaná reklamace opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2020, před rokem

Pavel Hanold

Znění stížnosti

Myčku nádobí jsem odvezl do opravy protože se závada zastavení během programu projevovala delší dobu jen občas,teprve potom přestala hřát a zastavila a nedokončila program
Objednávka opravy myčky:nehřeje,ZASTAVUJE SE,nedoběhla.
Oprava:demontáž,montáž,zjištění závady,oprava řídícího modulu,kontrola funkcí,PŘEZKOUŠENÍ VE ZKUŠEBNĚ.Doba opravy 12dnů cena 2033Kč.
Po týdnu se závada zastavení projevila znovu,toto jsem natočil na video ale paní v příjmu řekla že ji to nezajímá ať to přivezu.Zjištěna ještě prasklá hadice,oprava 1600.
byl jsem ochoten zaplatit jen hadici protože demontáž a kontrolu ve zkušebně jsem už platil.Toto nebylo uznáno.Bylo dohodnuto že myčka bude vrácena v původním stavu.Po převzetí myčky z opravy již nefungovala vůbec

Jestliže myčka byla demontována a po opravě prošla zkušebnou bez závad tak oprava nebyla provedena v celém rozsahu objednávky.


Produkt

Myčka AEG 6541 WOP v.č. 911654001/05/32340007,


Požadované řešení

Vrácení částky za opravu,koupil jsem novou myčku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 17:36, před rokem

V případě, že po provedení opravy vykazuje produkt stejné, či navíc i další známky nefunkčnosti, je nutné takto provedenou opravu u poskytovatele co nejdříve reklamovat.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2020 09:37, před rokem

Dobrý den,
při opravě Vašeho spotřebiče byla technikem řešena nahlášená závada - myčka se zastavuje , nehřeje. Byla zjištěna závada - oprava ohřevu, která byla technikem odstraněna. K zastavení myčky dojde vždy, pokud je aktivováno servisní chybové hlášení, které se zobrazí na panelu myčky. Toto hlašení ukazuje možnou poruchu a myčka dále nepracuje. Při Vaší reklamaci opravy bylo zjištěno jiné chybové hlášení, a to netěsnost - únik vody. Při tomto chybovém hlášení se opět myčka zastaví a dál nepracuje. Technik se s Vámi spojil a závadu vysvětlil s tím, že se jedná o jinou závadu, kdy je praskla vnitřní hadice. Tato závada je tedy nová závada a není možné ji uznat jako špatně provedenou první opravu ohřevu. Z toho to důvodu Vám byla reklamace opravy zamítnuta. Další novou opravu jste již nechtěl a spotřebič si odvezl bez opravy zpět.

Hilský David

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 12:57, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Pavel Hanold

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2020 13:22, před rokem

Dobrý den, děkuji za vyjádření. Vzhledem k navrhovanému dalšímu postupu jsem se rozhodl myčku vyhodit a koupit novou.
S pozdravem
Pavel Hanold

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 21:37, před 3 měsíci

Vzhledem k obsahu posledního vyjádření spotřebitele stížnost bez dalšího uzavíráme.