Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Myčku nádobí jsem odvezl do opravy protože se závada zastavení během programu projevovala delší dobu jen občas,teprve potom přestala hřát a zastavila a nedokončila program
Objednávka opravy myčky:nehřeje,ZASTAVUJE SE,nedoběhla.
Oprava:demontáž,montáž,zjištění závady,oprava řídícího modulu,kontrola funkcí,PŘEZKOUŠENÍ VE ZKUŠEBNĚ.Doba opravy 12dnů cena 2033Kč.
Po týdnu se závada zastavení projevila znovu,toto jsem natočil na video ale paní v příjmu řekla že ji to nezajímá ať to přivezu.Zjištěna ještě prasklá hadice,oprava 1600.
byl jsem ochoten zaplatit jen hadici protože demontáž a kontrolu ve zkušebně jsem už platil.Toto nebylo uznáno.Bylo dohodnuto že myčka bude vrácena v původním stavu.Po převzetí myčky z opravy již nefungovala vůbec
Jestliže myčka byla demontována a po opravě prošla zkušebnou bez závad tak oprava nebyla provedena v celém rozsahu objednávky.
Myčka AEG 6541 WOP v.č. 911654001/05/32340007,
Vrácení částky za opravu,koupil jsem novou myčku
|
Tweet |