Společnost


ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39443Neuznaná reklamace opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2020, před 4 lety

Pavel Hanold

Znění stížnosti

Myčku nádobí jsem odvezl do opravy protože se závada zastavení během programu projevovala delší dobu jen občas,teprve potom přestala hřát a zastavila a nedokončila program
Objednávka opravy myčky:nehřeje,ZASTAVUJE SE,nedoběhla.
Oprava:demontáž,montáž,zjištění závady,oprava řídícího modulu,kontrola funkcí,PŘEZKOUŠENÍ VE ZKUŠEBNĚ.Doba opravy 12dnů cena 2033Kč.
Po týdnu se závada zastavení projevila znovu,toto jsem natočil na video ale paní v příjmu řekla že ji to nezajímá ať to přivezu.Zjištěna ještě prasklá hadice,oprava 1600.
byl jsem ochoten zaplatit jen hadici protože demontáž a kontrolu ve zkušebně jsem už platil.Toto nebylo uznáno.Bylo dohodnuto že myčka bude vrácena v původním stavu.Po převzetí myčky z opravy již nefungovala vůbec

Jestliže myčka byla demontována a po opravě prošla zkušebnou bez závad tak oprava nebyla provedena v celém rozsahu objednávky.


Produkt

Myčka AEG 6541 WOP v.č. 911654001/05/32340007,


Požadované řešení

Vrácení částky za opravu,koupil jsem novou myčku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému