Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2699
Z toho za letošní rok:388
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 501 stížnostech.

#39463Zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2020, před 8 měsíci

Michal Janna

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problémy s touto pofiderni společnosti jako mnozí jsem naletěl hned jak jsem se začal zajímat o tuto společnost jsem požádal o odstoupení a to 4 dny po zaplacení členství tudíž před uplynutim 14 denní výpovědní lhůty vše jsem zaslal e mailem dle jejich instrukcí na jimi danou emailovoz adresu můžete mě prosim pomoci, aby ze mě dále neždímali peníze. Profil nejde zrušit a z jejich strany je to bez komunikace


Požadované řešení

Chci ukončení smlouvy a nechci mít dále s touto pifiderni společnosti nic společného


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:11, před 8 měsíci

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2020 00:43, před 8 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Michal Janna

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.2.2020 07:34, před 8 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Je zvláštní, že až se do takovéto situace vloží nezávislá třetí strana která má páky, tak se kolečka rozhýbou.