Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39617Nevrácení peněz za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 4 lety

Uršula Tůmová

Znění stížnosti

V listopadu 2019 jsem objednala zboží-2 ks pelíšek pro psy. Zboží jsem zaplatila, bylo doručeno, avšak kvalita byla více jak podprůměrná. Proto jsem zboží vrátila s tím, aby mi byly vráceny peníze. Do dnešního dne se tak nestalo. Komunikuji se společností e-mailem... pořád po mně chtějí bankovní údaje s tím, aby mi peníze vrátili. Už jsem jim je poslala třikrát, ale stále se nic neděje. Když je e-mailem upozorním, aby mi už konečně peníze vrátili, tak opětovně po mně chtějí údaje k účtu (které jsem však již několikrát poslala)... je to stále dokola... vyloženě si ze mně (myslím, že ze všech zákazníků) dělají legraci. Je to zahraniční společnost, která si zřejmě myslí, že je nedostižitelná. Je to skutečně vrchol drzosti se takto k zákazníkům chovat. To už nemluvím o tom, že zboží, které bylo doručeno, bylo nekvalitní, podúrovňové... zcela jinak vypadající než jak toto bylo inzerováno na Internetu. Nechci si připustit, že peníze za zboží již nikdy neuvidím, ale stále více mne uráží a zlobí fakt, jak arogantně se k zákazníkovi tato společnost chová. Tůmová


Produkt

pelíšek pro psa (2 ks) - doručeno zcela nevyhovující kvality


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému