Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39619Nedodaná zásilka, škoda na poštovném

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 4 lety

Marek Mlejnek

Znění stížnosti

Dne 4.2. 2020 byla odeslána RR266719190CZ odesílatelem P. H. mě adresátovi Marku Mlejnkovi s adresou Čujkovova 50a Ostrava 70030 doporučenou zásilkou, u které mi odesílatel oznámil, že již 11.2.2020 ji má zpátky vrácenou. Se skenů, které mi odesílatel rovněž poslal jsou patrné tyto skutečnosti. Vrácena byla z důvodu adresát neznámý nebo se odstěhoval. Křížek mezi políčky. A obratem 5.2.2020 odeslána zpět ?
Již dříve mi nebyly některé doporučené zásilky oznámeny, ale naštěstí se mi je ve 14 denní lhůtě podařilo vyzvednout. S odesílatelem jsme dle mého názoru neudělali žádnou chybu a mi adresátovi vznikla škoda 54 korun za nové odeslání od adesílatele.
Jelikož mi chodí často povícero takovýchto doporučených zásilek a již v minulosti mi nebyla pošta např. oznámena, nabyl jsem dojmu, že někteří Vaši zaměstnanci si snad se mnou vyřizují účty.


Požadované řešení

Žádám o uhrazení škody, která mi vznikla a za opětovné poslání což činí 54 korun.
Dále žádám, aby celá věc byla prošetřena a z výše uvedených důvodů byli příslušní Vaši zaměstnanci přísně potrestáni. U této záležitosti se mi jeví úmysl víc než zjevný.
Případné skeny zásilky i dodacího lístku mohu doložit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému