Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39627Nedoruceni zasilky a pobocku je nemozne kontaktovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před 4 lety

MUDr. Bedrich Mosinger

Znění stížnosti

1. Dostal jsem oznameni o zasilce, "u ktere nebyl vyjimecne vykonan pokus o dodani". Tenhle vzkaz dostavam VZDY. Nestalo se snad ani jednou, ze by posta zasilku dodala napoprve. Pri tom je, z duvodu dlouhodobe nemoci, stale nekdo doma.
2. V tomto pripade navic je uvedeno chybne podaci cislo, takze elektronicky system cislo nerozezna. Podobne ho nerozezna placena telefonni sluzba.
3. Na zvoneni telefonu na poste nikdo nereaguje.
Neznam horsi "sluzbu" nezli je Ceska posta.


Produkt

1. Posta nikdy nedoruci zasilku napoprve, vzdy je nutna urgence. 2. Postu nelze normalnim zpusobem kontaktovat.


Požadované řešení

Prinejmensim by mel nekdo na poste zvednout telefon a problemy resit. Dale bych uvital, kdyby posta dorucila zasilky vcas a napoprve, nebot je za to dobre placena, leckdy vic nez soukrome firmy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému