Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2282
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39627Nedoruceni zasilky a pobocku je nemozne kontaktovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2020, před měsícem

MUDr. Bedrich Mosinger

Znění stížnosti

1. Dostal jsem oznameni o zasilce, "u ktere nebyl vyjimecne vykonan pokus o dodani". Tenhle vzkaz dostavam VZDY. Nestalo se snad ani jednou, ze by posta zasilku dodala napoprve. Pri tom je, z duvodu dlouhodobe nemoci, stale nekdo doma.
2. V tomto pripade navic je uvedeno chybne podaci cislo, takze elektronicky system cislo nerozezna. Podobne ho nerozezna placena telefonni sluzba.
3. Na zvoneni telefonu na poste nikdo nereaguje.
Neznam horsi "sluzbu" nezli je Ceska posta.


Produkt

1. Posta nikdy nedoruci zasilku napoprve, vzdy je nutna urgence. 2. Postu nelze normalnim zpusobem kontaktovat.


Požadované řešení

Prinejmensim by mel nekdo na poste zvednout telefon a problemy resit. Dale bych uvital, kdyby posta dorucila zasilky vcas a napoprve, nebot je za to dobre placena, leckdy vic nez soukrome firmy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 12:15, před měsícem

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman